Q label

Jouw logies op de website van Toerisme Leiestreek

Slapen

Toerisme Leiestreek lanceerde in maart haar compleet vernieuwde website. Ook de website van Westtoer (www.westtoer.be) steekt in een nieuw jasje. Alle vergunde logies staan op beide websites vermeld.
Met liefst 5 miljoen bezoekers in 2015 zijn deze websites een perfecte etalage voor jouw logies. Als logiesuitbater kan je zelf de informatie over jouw logies aanpassen.

Controleer snel even of de informatie van jouw logies correct staat op de websites van Toerisme Leiestreek en Westtoer. Dit kan eenvoudigweg via win.westtoer.be.

Wie voor het eerst inlogt in onze databank, moet enkele stappen doorlopen. We leggen je kort uit wat nodig is:

 
1. Aanmelden en registreren

Aanmelden op win.westtoer.be

Ga naar win.westtoer.be en klik op de rode knop "Aanmelden"

Klik op "Nog geen UIT ID? Registreer je hier" en kies een e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op "Registreren". Aanmelden kan ook met je logingegevens van Facebook, Twitter, Google en Linkedin.

 

Aanmelden op win.westtoer.be

Nieuwe UIT ID

 

Geef toestemming aan zodat je in de toekomst meteen kan inloggen op win.westtoer.be 

Toestemming geven tot gebruik UIT ID

 

2. Rolclaim aanvragen

Voor je verder kan, geef je eerst aan welke gebruiker je bent. Kies voor "Toeristisch Ondernemer" en klik op "aanvragen".

Rolclaim aanvragen op win.westtoer.be

 

3. Ga naar jouw logiesfiche

Tik in de zoekbalk (rechts boven) de naam van je logies in en klik op het vergrootglas. 

Zoek je logies op win.westtoer.be

 

Klik de naam van jouw logies in de lijst aan. Jouw logiesfiche zal nu openen. Je kan nu verschillende zaken controleren via het menu aan de linkerkant. De onderdelen "Publicatie", "Faciliteiten" en "Prijsinformatie" zijn belangrijk om na te kijken!

 

4. Vraag een claim aan

Vooraleer je zaken kan aanpassen, dien je eerst te bevestigen dat dit effectief jouw logiesfiche is. Dit doe je via "Claim product" (rechts boven). Bevestig via de knop "Ja, aanvragen". 

Claim aanvragen op win.westtoer.be

Eenmaal de claim is aangevraagd, zullen wij deze goedkeuren. Daarna kan je opnieuw inloggen en zie meteen in je startscherm jouw logiesfiche onder "Mijn toeristische producten". Wanneer je jouw logiesfiche opent, kan je nu zaken aanpassen via het potloodje (rechts boven). 
Opgelet: aanpassingen op onze websites zijn pas zichtbaar na goedkeuring van ons en na 24u!

 

Binnenkort volgt ook een Franse en Engelse vertaling van de website van Toerisme Leiestreek. Heb je Franse en Engelse teksten, voeg ze zeker toe. Dan verschijnt je logies ook op de Franse en Engelse versie van onze website!

Heb je nog vragen of ondervind je een probleem. We helpen je graag verder: 050 30 55 34.